Sunday, August 29, 2010

Cintamu..... Buat Ku Menangis

Cintamu yang tak ikhlas

Padaku yang setia

Kau anggap aku tidak tahu

Kau curang di belakangku

Cinta bukannya harta

Cinta adalah jiwa

Tak mungkin dapat kau membeli

Hatiku yang telah terluka

Biar seribu malam

Tak bisa memujukku

Tak bisa menghuraikan

Rahsia hatiku terhadapmu

Kau masih menggangguku

Di dalam resah kesah

Di waktu aku rindu

Kenangan lalu bersamamu

Andai dulu dapat kau kecapi

Kasih sayang tulus suci

Tak mungkin kini

Kau menghitung hari sendirian

Dalam mimpi cuba ku ulangi

Mengimbang bunga cinta murni

Adakah ini balasan setia

Biar seribu mawar

Tak bisa memekarkan

Tak bisa mewangikan

Di pintu jiwa yang kau kecewakan

Usah merisik lagi

Takkan ku kau miliki

Aku kini bahagia

Tanpa cinta yang pura-pura

Kala hati ingin kau bersamamu

Engkau tega memilihnya

Di mana aku kau letakkan

Di hatimu

Siang malam cuba kumenipu

Perasaan hati ini

Kini ku ingin

Bebas bersendiri


Bila Mataku Mula Berkaca..

4moii a.k.a Omey




Handphone Free????

Nak HANDPHONE Free?? Dgrkan GomoFm Malam Esok Mulai Jam 9 Malam dlm Rancangan Ambang Merdeka@GomoFm brsama DJ Merak Putih & DJ Embun.

Aktiviti:

9pm-12am
(Kuiz Kemerdekaan=HADIAH:Topup & Ucapan Salam Merdeka LIVE)

12am-2am
(Seleksi Karaoke bersama Pendengar = HADIAH SEBUAH HANDPHONE
Pemenang ditentukan dari VOTE Pendengar

Daftarkan nama anda di SKYPE m3r4k_putih

Warnai Malam Merdeka anda Bersma Gomofm
Gomo sampai Berbuih

Untuk ke Website rasmi kami, klik GOMOFM dibawah


Thursday, August 26, 2010

Apa yang terjadi pada diriku?

Hari ini, aku mnangis lg... Xtahu nape... Td ak g klinik, sbb rs skt sgt kaki ak.. Semakin hr ak tengok semakin bgkak... Semakin truk. Ntah ape yg xkne pada kaki ni... Arghh... Td doc ckp, dye xpasti npe kaki ak ni... Kaki ni cme luka cket sbb xcdnt (langgar lari.. truk kn? sial tol) Ak dh check kncing mnis, tp ak xde. Aku ok.. Doc cakap sel ape nth mati.. Xfhm ak.. huhuhu.. Minggu depan ak kne g jmp pakar kulit.. Pakar kulit? Nape ngn kulit ak?? Semakin pelik ak rasakan.. Adakah kaki ak akan di potong?? Arghh... Kusut ak fkirkan...

Paling menyedihkan ak, kawan baik ak sndrik xpedulikan ak.. Semenjak ak sakit, tlantar kt umah, sampai xley jalan. Lgsung dye xdatang melawat.. Apakah erti kawan?? Ak xpernah lupakan mber ak.. Sampai sekarang ak tertanya2 npe dye xdatang melawat ak? Sedangkan rumah dye jarak nye tlalalu dekat dengan ak.. Mungkin dye bz? Ak xpasti...

Dalam keadaan ak mcm ni, dh kt 2bln, mcm2 yg melanda. Mcm2 ak terpakse tmpuhi.. Sendiri tiada teman di cc. Ak redha apa yg telah terjadi. Ak terima kerana ini kehendak ilahi. Selagi ak boley tersnyum, ak akan truskan walaupon org ckp ak sengal.. Kesengalan ak juga membuat ak ak boley trus berdiri sampai sekarang.

Pernah 1 tahap ak megalah, ak xkuat untuk teruskan sume ini, ak dh xpeduli psal dri sendri.. Hidup ak terasa sunyi.. Walaupun rmai d cc ak.. Tp bg ak dah xbererti.. Ak bagaikan layang2 tputus tali.. Arghhh.. Sume dh mula berubah.. Hati, kasih sayang, cinta... ppe je r.. Mana ilang sume 2? Biakan ak menjaga perasaan ini.. Engkau pergi ak xkan pergi, engkau menjauh ak xkan jauh... (cm lirik lagu lak) Walaupun ak sakit, tp masih ade insan yg mengambil berat tentang ak... Ak amat menghargainye...

Selagi ak masih bernafas, ak akan trus berdiri... kalau nafas ak terhenti, pahatkn nama ku d hati...


Bila Mataku Mula Berkaca
Amoii



Wednesday, August 25, 2010

150 Juta ape??????

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..


4moii ^_^

TERIMA KASIH SEMUA :)

SAAT KU TERJAGA..
REDUPKU MERENUNGNYA..
SENYUMAN TERCIPTA..
DAN SUDAH DITAWAN..
SEGALA CABARAN..
SEGALA DUGAAN..
DAN SUDAH DIRASA..
SUDAH DIBINA..
IMPIAN KITA..
DI PUNCAK DUNIA..
DISINI KITA AKHIRNYA SAMPAI JUA..
TAPI SEMUA HANYALAH..
SEMENTARA.. SEMENTARA..
TIADA YANG KAN KEKAL SELAMANYA..

TERIMA KASIH SEMUA..
SYUKURKU PADA YANG ESA..
KERNAKU MASIH BERDIRI..
SENDIRI..
UNTUK DIRI INI..
TELAH KUKATAKAN SEMUA..
TELAH KUTUNAIKAN SEMUA..
TIBANYA MASA UNTUKKU..
BERSAMA DIRIKU..
UNTUK DIRIKU..

TERIMA KASIH SEMUA..
KE ATAS SEGALA WARNA..
SYUKURKU PADA YANG ESA..
KE ATAS SEMUA SAAT BERSAMA..
TELAH KU KOTAKAN SEMUA..
KU BERIKAN SEGALANYA..
DAN KINI TIBA MASANYA.. UNTUK KITA BERPISAH..


video

This song is dedicated to all who ever know me.. and all those friends who always support me in living this life.. Those who ever befriend with me no matter from the past till now on..
and to my lover.. (you know who you are..) thanks a lot babe! :) learned a lot from u..


~Down2ertz a.k.a pomen labu ayaq :B



Saturday, August 21, 2010

Luahan Hati......

Pertama kali ku bertamu dengan mu..
Sayunya hatiku merinduimu
Walaupun belum kita bersua muka
Namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
Hatiku terpaut melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku bersedia menyintaimu

Akan ku renang lautan yg berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikalau kau meninggalkan ku
Terhiris hati ini.terguris jiwa ini.
Menangis tak berlagu..ohhhh...

Biarpun ombak yg mrubah pantai
Kasih ku tak kan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti ohhhh...

Sayangku pimpinkan tangan ku
Menuju mahligai bahgia..
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga
Ohhhh..kasih...

Wednesday, August 11, 2010

Selamat Berpuasa



Salam Ramadhan kepada sume...

Omey ade pasanan tuk u olls sume
1. Haaa.. bulan pose jgn nk curi2ye...
2. Cube kawal hasutan
3. Di bulan pose xbaik wt cm ni
4. Pada kaum lelaki jgn cube2 curi
5. Wktu pose xelok klo bnyk ni org tua2 ckp la, bkn omey ckp muahahah
6. Berbuka mengikut waktu
7. Kalau rs xthn jgk nk bkk pose, wt cm ni kompom xkn bkk hihi
8. Kepada sape2 yg ngh kje.. tp rs mgntuk ikut cr >>>
9. Klo rs ngtuk jgk wt cm niilang ngtuk korg

10. Cukup time br kt

Tuesday, August 10, 2010

Pencarian Baboon

BABOON TUA HILANG DI SAWAH,
ORANG KAMPUNG SIBUK MENCARI,
JIKA ANDA SCROLL KE BAWAH.....,


































































































DAH SAH.......ANDALAH BABOON YG KAMI CARI!!


Muahahahahaha...!!...


Kalau ada jarum yg patah
tak payah la disimpan lagi
Kalau ada hati yg marah

kena ingat saya pun terkena sekali.


Wakakakkak.. padan mkee... lalalala
Larikkkkkkkkkkk


Monday, August 9, 2010

UNTUKMU

Dalam urusan cinta, kita sangat jarang menang
tapi ketika cinta itu tulus, meskipun kalah,
kamu tetap
menang hanya kerena kamu berbahagia dapat
mencintai seseorang..
lebih dari kamu mencintai
dirimu sendiri.
Akan tiba saatnya dimana kamu harus berhenti
mencintai seseorang bukan karena orang itu
berhenti
mencintai kita melainkan karena kita menyadari
bahwa orang itu akan lebih berbahagia apabila kita
melepaskannya..




luahan hati:

Omey

Monday, August 2, 2010

AMOII ?!!??&#@^&*%

U are my ecstasy,
that makes me reach the fantasy,

U are my LSD,
that makes me going crazy,

U are my weeds,
that makes me high,

U are my long island,
that intoxicate my mind,

I need those for sometimes,
but U are my everytime.


because...
U are everything in one..
LOL..

p/s: bcoz u r sengal..larikk

the crappiest crap by DoWn :B

cinta

cinta..
malam ini kau baringkan aku keatas taburan bunga-bunga,
taman syurga yang mekar mewangi
,
janganlah esoknya kau benamkan diriku diatas duri-duri,
neraka kedukaan yang amat memedihkan.

cinta..
janganlah hadirmu cuma untuk seketika,
sekadar singgah untuk memberi derita,
kekallah kamu untuk selamanya sebagai peneman yang setia

cinta..
saat ini kau beri bahgia,
adakah esoknya tetap sama?
atau ada siksa di persimpangan sana?


dari kepala hotak DoWn :D

Sunday, August 1, 2010

Banner Aku di GOMO FM


Yehaaaaa.... huhuhu... Banner ak ade kt Gomo Fm.. Perghhh.. cantikk lalala.. Masuk bakul angkt sndri... Wakakaka... Pape pon memang best la GOMO FM..
Sape2 yang nk letak banner korang hubungi la petugas yg bertugas.. Ekekek
GOMO FM <<--Klik


GOMO FM
GOMO SAMPAI BERBUIH


Oder2





Close