Wednesday, October 27, 2010

Sorry...



I am so sorry for my behaviour

I am sorry that i hurt you

I am sorry that i cannot make you smile

I am sorry coz i make you sad

I am sorry coz i make you cry


Wednesday, October 20, 2010

Damai...........

Hulurkan tangan mu, bersama kita membina semula

Hentikanlah hapuskanlah

Titisan air mata, yang jatuh kebumi

Tersirat seribu erti

Hanya kelembutan jari mu yang menutup melindungimu

Diruangi mengusap rambutmu

Ibarat ibu yang kau peluk

Tapi sampai bilakah ia kan jadi temanmu

Dengarlah hati yang selama ini yang ku cari

Masih tiada penganti

Bila ohh bila,

Bilakah ia kan berakhir, bilakah ia kan terhenti

Bukan tak tahu ada udang sebalik batu, siapa lagi kalu bukan ……. si mata Satu

Satu persatu hak asasi ku akan dicatu, tak perasan

Kerana duniawi sangat mencandu

Jadi aku buat apa saja yang ku mampu

Sepatah wiridku sepitih wang saku,

Dan namamu selalu terbang dari lidahku

Dengan doa bila dunia mundur rumahku terus maju

Dirimu ibarat sehelai kain putih yang hanyut dipadang tandus

Tiada bedanya kau umpama dahan yang sedang merentung

Kehangatan mengalir dari umbunmu bak setitis salju

Oh tuhan kurniakanlah damai dan petunjuk mu

Damai hati, yang selama ini ku cari, masih tiada penganti

Bila oh bila

Bilakah ia kan berakhir bilakan ia kah berhenti

Kenapa mengapa

Rencana bencana mereka mereka mereka

Melimpah- melimpah darah dibumi ambia, bedilan keganasan membuta usia

Yatim piatu bangsa lenyap waris-warisnya

Bidang ke bidang bala menjala telanjang negara

Terpampang jelas tertera diwayang mata-mata kita yang berkaca

Terasa kesakitan keperitan hidup yang tak lena

Nyah kau dari bumi ku

Nyah kau dari belenggu

Yang menghantui hidup, tidur yang tak pernah lena

Sepanjang kau berada, tak henti-henti kau menelan darah yang mengalir dibumi mereka sendiri

Laungkan kedamaian, laungkan

Damai hati yang selama ini kucari masih tiada penganti

Bila ohh bila,

Bilakah ia kan berakhir bilakah ia kan berhenti

Hulurkan tangan mu, bersama kita membina semula

Berikan kasih dan sayang mu iringkan doa-doa

Hentikanlah, hapuskanlah,hentikanlah, hapuskanlah

10syen!!!!!!!!!!!!

Uwaaaaa... nape mata ku mula layu?? Adakah same cm kata2 aku,

"bila mata mula berkaca" arghhh lupekan

Otak rasa letih sangat.. Hari ni aku rasa nak marah je

Sape2 kaco aku ade je kena sembur.. Ambik ko sape suh ganggu aku..

Aku cakap pun merapu-rapu..

Ni sume pasal "10syen"" arghhhhhhh
Aku nak tito tapi xbley.. Ishh pe kena ngan aku ni

Keje xpenah siap.. Ade je kne wat... uwaaaaaaaaaaaa....

10syen (tol ke ejaan ni) nape ko muncul dalam hidup aku hah??!!!!!!!

Aku xperlukan ko la.... !@#$%^&*()_)(*&^%$%^

Bla.. bla... bla...

Hanya Aku..

Andai suatu saat nanti aku pergi meninggalkan dunia fana ini,

maafkan diriku sekiranya aku pernah menyakiti hatimu.

Maafkan diriku sekiranya aku pernah menggores perasaanmu.

Maafkan aku sekiranya akulah punca airmatamu jatuh berderaian..

Andai nanti suatu saat aku pergi mengadap ILAHI,

Ampunkanlah semua kesalahanku terhadap dirimu,

Ampunkanlah kesilapan ku yang telah lalu..

Ingatlah bahawa aku sentiasa menyayangi dirimu,

Ingatlah bahawa aku sentiasa merindui dirimu,

Di setiap helaan nafasku,

Di segenap ruang rindu dalam hatiku..

Dan aku tidak pernah lupa

Untuk menyayangi dirimu,

Mencintaimu, merinduimu dan setia untukmu


Thursday, October 14, 2010

GOMOFM GOMO SAMPAI BERBUIH.. BRURRRRRR


Oyeahh yabedabeduuuuuuuuuuuuuuuu.... hehehe... Walaupun usia GOMOFM baru je berusia 2bulan lebih, tapi GOMOFM berjaya menarik minat pendengar, n setiap hari pendegar n cheltez semakin meninggkat.. Ini membuktikan GOMOFM adalah radio internet yang berjaya la.. Ley cam 2? hehehe.. bla.. bla.. bla.. Memang banyak radio internet sekarang, n pendengar sendrik yang memilih radio mn yang dorg nk.. Kami bukan nye memakse pndengar untuk mendengar.. Pilihan di tangan anda sendrik..

Sekarang GOMOFM dah ade lagu tema nye sendirik.. bravo2.. Thanks kepada SIDI___AF7 & wife nye APPLEKALERPINK kerana ciptakan lagu tema tuk GOMOFM. Lagu ni sangat popular sekarang.. Ade ley msuk jaura lagu x? wakakaka (Ayat xley blah der) jeng3... Dengarkan lagu nye.. hanya di blog omey.. Heheheh di YOUTUBE pon ade ye.. REDTUBE xde.. opsss.. larikkk



video

Wednesday, October 13, 2010

Kes Hackers

Assalamualaikum sume warga Malaysia.. perghh xley blahh.. ekeke.. mey pon rs gatal tgn tol nk type ni.. Skrg ngh kecoh tntag >> "hacker". Mnde ape la yg xkena.. huh ~fikir~. GOMO FM "Kita Kawan2 Tak Nak Lawan2" 2 adalah kata2 pguat kami.. perghh.. Semakin hari pendegar n clatez GOMOFM@WARUNGCHAT semakin meningkat. ini membuatkan sesetangah pihak de prsaaan iri hati n dengki mndengki. Sebenarnya bnde ni xbaik untuk kesihatan? eh btol? tol la kan. xbaik tuk kshatn.. bila de prsaan dengki, cmburu buta ht jadi skt n hitam.. kan? dosa pon bertambah.. Omey pon xnk ckp bab dosa n pahala kt cni la.. Sekarag ni omey cme nk luahkan la pe yg mey rs.. bkn nk salahkan mana2 pihak, tp bnde ni semakin panas. Kes Fitnah n Copycat(pmjm ayt spe nth) hehe.. Sepatut nye kt sme2 rakan ni xperlukan de prsaan cm 2.. KITA KAWAN2 XNK LAWAN2.. so bg omey sndrik la, warga gomo mlas nk ckp ppe.. sbb 2 hak korg la nk ckp ape.. mlut org xley nk ttp.. klo ley bom2 mey bom je.. pdn muke.. amik ko... hahah ayat xbley blah.. Macam2 berita smp kt telinga ni ckp gomo tiru la ape la.. GOMO IS GOMO!!! xde sebab nk tiru mn2 rdio len.

De jgk sesetengah pihak yg cmburu ngn GOMOFM sebab rdio ni bersiara 24jam tanpa henti. Akan berhenti bila xde letrik je ekeke... Setiap jam DJ mesti ade.. Autodj yg cun/nsome pon jarang ade. Klo muncul pon dalam 5-10minit cam 2. Kami bukan nk bangga2 kan diri, sebab GOMOFM baru sgt.. N msih lagi suam2 kuku( perghh ayt).. Klo baby kire msih merah2 lagi la.. GOMOFM ade identitinye sndrik. So xperlulah nk bercakap ppe tntg GOMOFM. Sebab kami tetap kukuh wlaupun cmm2 rntangan n tohmahan yg kami trima.. Sebab tembok kekuatan kami kukuh..

Seperti entry yg di buat oleh teman omey sndrik(HOS GETAH), gomo bukan sje disertai oleh bdk2 kolej.. artis pon ade nyah.. awwwwwcakkk hehehe... SIDI___AF7. Thanks kepada SIDI kerana menyokong kami n setia bersama kami.. GOMOFM semakin hari semakin maju, n di harap akan terus melangkah kehadapan seiring bersama rdio2 lain cam Hotfm ke Erafm ke.. pergh ayat 2.. ade hati.. (gile glemer ke hahah ayat Hime).

Satu lagi isu, kes ban2 ni.. alahai.. cam budak2 je kn.. gduh cket nk ban2.. kami bukan cam 2, suka2 hati nk ban id org n nk lumpuhkan akaun peminat. Jangan la buat stment yang xbtol.. Mak saya ckp doce.. ekeke.. Cam hos type lagi kan, hehehe kt shoutbox kami WARUNGCHAT ade yang ckp kami mencarut, e2 suka hati kami la.. amik ko.. kami jadi diri kami sndrik bukan pura2 jd baik.. huh.. angin 1 badan ni.. sabo2.. So harap, mana pihak jangan lah menuduh @ mmbuat stment cam 2.. Kita jadilah diri kita sndrik!!!!!!! KITA KAWAN2 XNAK LAWAN2

4moii a.k.a Omey


Sunday, October 3, 2010

SUKA SUKI @ GOMOFM


Adakah anda pendengar setia GOMOFM? Jika Ya, nantikan Suka Suki @ Gomofm pada bila-bila masa sahaja hanya di GOMOFM sepanjang bulan Oktober ini, bersama dj anda

DJ CEKODOK COMOT & DJ OMEY

Tunjuk kan bukti kesetiaan anda bersama kami dengan hanya menjawab soalan yang di berikan



Oder2





Close