Thursday, February 17, 2011

Utopia?? Maya Percintaan


Rajin pulak aku ni nak menaip.. haha... hr ni aku epi sgt sbb dpt g melancong.. g CANADA (canada waklu haha) mber kg aku pggil kg aku canada. ade ke ptut... asyik kje je, xde ms nk melawat kg.. td petang merempit kjp kt kg.. besh woo... hehe.. lme xpsing2 tgk padi dh masak...cntik menarik tertarik kau memang debommm... pmndagan cntik kn.. ni la kg aku... haa.. aku xlupe kg tau.. asl bukan bndr.. aku dak kg je.. gadis melayu lorhh... padi lom masak.. nnti dah masak dh xcntik.. kaya la org kg aku...

pemandangan gunung kt kg aku.. padi masih menguning.. (betol x ejaan ni??)

Jom daki gunung ni.. da bran?

Jarak dekat.. Gua Batu Kapur (GUA KELAWAR) banyk kisah mesteri kt cni.. penah dengar cite Mat Gelembai (tol x ejaan aku ni?? hahah) korang mesti th cite Rj Bersiong.. Xtahu bukak buku sejarah taon 5 haha

Ni la pokok nasi.. kenal? P.A.D.I hehe... bukan pokok epal ae...

Malam pulak de aktiviti len.. aku g ekspo dagang..sje jln2.. mlm ni lak ade Afee dari kumpulan Utopia yg popular ngn lagu Maya Percintaan.. Besh woo lagu dye... Jamu2 mata.. sedang besh tgk dye nynyi dye bg soklan lak..Bape umo dye.. sume jwb slh.. c afee ni plak nmpk muke kcian aku kn nk jwb.. nk angkt tgn malu.. haha jwb la aku.. betol.. yay... dpt cd beliau n siap d tandtngni... cd dye belum ade d psaran.. bangga jgk aku.. ahakzz..

Taraaaaaa.... Afee Utopia..




ni sesat lak seko binatang ni.. pin2... ni ikn lumba2.. dpt td.. org kasi :"> hehe... kasi ke mntk?? mmg muke xmalu tol.. ppe pon tq brader... haha...

Pape pon tq Bro Afee.. coz sudi layan kerenah omey :"> hehe.. nnti dtg lg ye.. ley nynyi duet :))
nynyi knon.. td nynyi pon sore xkua.. bisu trus.. tsentap.. layannnnnn

No comments:

Oder2





Close