Sunday, July 24, 2011

Benang jadi munge????

Salam sume.. weeeeeee.... entry2.... lalala.. entry kaler2 plak... bakat terpendam..
mntak komen dari korang sume.. hehe..

letak depan pintu bilik...

Tempahan dari jiran yang nak hadiah kan pada ibu nye yang nak g haji tahun lepas..
(hasil tahun lepas)

ade mulu2.. hehehe... suke2.. letak depan ruang tamu cantik.. dh ade orang amik

bunge apekah????

bunge yang same je.. ni je reti lukis hehe

kuning.. bukan buruk!!! kaler dye mmg cm ni


bakat terpendam hehehe...
kait mengait... lame dah la woo tinggal wat mnde ni...ni baru nak wt balikk..
bulan pose ni xde wt ape ley wt mnde ni.. gntung kt umah.. tuk raya...
selain bunge ade lagi mende lain...

Kait nama untuk c dia hehe.. betday ke.. pape je la... ade idea msyukk..
xde idea.. dalam almari la jawabnye

6 comments:

Syarifah Ashikin said...

comel la kait tu.. mak syasya pun pndai kait.. tapi syasya x pndai..hahhahahaha..kalau bab2 lukis2 tu pndai la...

4moii said...

hahah blajr la... ape susah

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

Buat x pandai...
Belajo malas...

Nak satu boleh tak?

4moii said...

akar hihi... alsn bgus 2

Tengku Nizam said...

nak satu! buat name sye! plz, kecik pun xpe, huhukkkk

4moii said...

nak ae.. meh wet haha... jles la 2

Oder2





Close