Tuesday, September 6, 2011

Epi @ Sedeyyy

Adoiyaii.... bersawang nye umah aku nih.. sebulan agaknye xbersih.. hehehe.. makcik klener xkje dh.. 2 sbb xcuci.

Pape pon belum terlambat nk ucap

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR & BATIN

Sebenarnya xde entry, hnya nak kongsi ngan korang sume... 24 taon aku mencari keluarga kandung aku, alhamdulillah jumpa juga br2 ni... pada hari sabtu raya ke5 aku bertemu dengan mak kandung aku... perasaan aku wktu 2?? xtahu la nk cakap.. epi?? xde rs epi pon.. cedih?? xde jugak., xtahu la ape perasaan aku waktu 2...

ye la kan 24 taon cari, tup2 jumpa... riak muke mak aku cam xjmp artis. anak dye yg dye tinggalkan dlu dtg cari dye... aku ade 2 adik beradik, aku bongsu, n aku ade sorg kakak.. tp dah xde.. dah mninggal sejak 7thn lalu.. xsempat aku nk jumpa dye... ayah aku? belum jumpa lg...

Kehadiran aku dirahsiakan.. e2 yang aku sedih n xdpt tima.. ermm... nasib aku... aku epi tgk org ade fmly yg bhgia. aku?? ntah la.. sedih? epi?? ntah.. xde perasaan dh skrg... benci? marah? xth.. salah spe?? salah aku?? salah mak aku?? seburuk mn pon dye aku kne tima hakikat 2 mak aku kn??

Banyak persoalan belum terjawab... bila masa nya akn terhurai sume soalan 2 aku xpasti.. hanya mmpu tggu n trus mnunggu...


terima kasih pada yg bantu aku dlm pncarian family aku...




3 comments:

i am S!L4H.. said...

amoi?? cerita sebenar ke ni??
>.<

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

Hidup hanya sekali,
Manfaatkan sepenuhnya.

4moii said...

ye silah.. xkn rekaan... huhu.. akar:thnks

Oder2





Close