Tuesday, January 25, 2011

Aku Ben Ashaari Dan Elee Mardiana


Bukak je fb de msj dr Bro Ben kita otai blogger BEN ASHAARI tentang kisah yang kira menyayat hati bg aku.. cedey aku baca.. kt cni aku nk share ngn korang yang belum tahu kisah ni.. korg ley baca kt belog BEN ASHAARI n belog ELEE MARDIANA aku harap sedikit sebanyak dapat membantu rakan kita yang memerlukan.. aku pon masih baru dalam dunia ni, so xsalah aku untuk post entry ni tuk korg sume... Entry khas ini bertujuan untuk memberi sumbangan dalam mempromosikan usaha murni yang dijalankann oleh ELEE MARDIANA yang mendermakan seluruh royalti hasil jualan novel2 beliau untuk disumbangkan kepada


(klik pada nama Adik Mohd. Shah untuk membaca laporan berita.)
Untuk membaca laporan berita semasa kejadian, sila klik di sini. Terima kasih.


(klik pada nama Adik Hairuman untuk membaca laporan berita)
berikut adalah novel2 yang patut anda beli:

Galaktika: Azamaris Muncul Kembali

Galaktika: Bertarung Dengan Akraba

Cinta Seorang Kekasih

Izad Menjejak Buku Sakti

kalau korg nk tahu lebih lanjut korg ley la masuk ke

Kat sini kau nk tegas kn.. ni bukan pksaan ke ape.. ikhlas dari hati korg... sme2 kita doakan agar mereka berdua selamat n cepat sembuh..
~~amin~~



No comments:

Oder2





Close