Thursday, January 13, 2011

Promo AJL 25


Haluuu... yuhuu.. hahaha aku ni kan xde kje.. org dh hbs post entry tentang AJL 25, aku baru nk wat.. bukan ape.. kebizian melanda... xsmpt.. lg pon dh rmai blogger len dh post kn. aku xyh la.. kih.. ni sje je.. rs dh lme kot xde entry terbaru.. aku xg pon AJL 2, sebab dekat sgt.. mls la.. aku tengok tv je..

Hos AJL 25, taraaaa.. spe?? korag kenal kn?? mls aku nk kenal kn

mekup time.. Faizal Ismal (FBI) bagi memastikan Faizal nmpk nsme kih3..

Ehem2.. Ally Iskandar.. Sempat lg 2..

FBI=Faizal Bin Ismail asal muke 2 bro??

Cheryl Samad

ni waktu sebelum AJL berlangsung.. ermm kira promot2 gitu..
(dibelakang tabir AJL 25)

sapekah ini?? aloo comeynye bdk kecik 2.. Pelakon Adam Maya la.. korg tgk x?? heheh

Ni sebab la aku xpegi.. kes ni la.. mcm tin sardin nk msuk panggung Stadium Putra, Bukit Jalil, Kuala Lumpur.. berasak2...

Ribuan orang menanti turn tuk masuk dlm.. sempat lg pose abg sorg ni. Peace no war heheh.. sbr ye bro.. beratur ae, jgn rebut2.

Pape pon tahniah kepada para pemenag, n kepada yang tidak berjaya, jangan putus asa.. ehem2.. ayat xley blah.. lain taon ade lg.. hehehe


Special thanks to : BayangPictures + OmbakPictures


kne jugak letak pic dorg ni.. t kne saman.. hehehe jgn marah ye.. ^_^


Jangan kene saman dh ngn pmilik pic ni dah.. Hak cipta terpihara ni.. hehehe... No copycats ^_^

No comments:

Oder2





Close