Wednesday, April 13, 2011

Demam +++++


Hello kitty my pebret katun.. tapi tetap di hati miki wee.. sob3... ni entry sakit + sentap.. asyik2 sakit.. bukan nak mintak simpati ke ape.. cume nak luahkan ape yang terbuku di hati... sejak kua dari hotel 5 star hari 2, badan aku masih belom ok.. lemah.. selera makan langsung tak ada.. denggi?? 2 yang doc cakap.. tapi alhamdulillah tak teruk.. cume doc cakap jaga diri.. risaukan diri sendiri n cube manjekan diri.. manje?? camne?? spa?? sob3.. doc cume suh banyak berehat.. tapi bosan kan.. rehat2.. alaa.. 2 bukan aku la..


dah bape hari aku menghilang.. bukan niat untuk pegi.. tp niat untuk mengisi kekosongan di hati,, sob3.. sius sentap.. adess... tulun2.. 3 4 hari ni macam2 dugaan yang perlu aku hadapi, dan kisah2 yang menyayat hati.. apakah ini dugaan dari Nya??? aku lemah.. lemah untuk hadapi ni sume.. tentang hati tentang perasaan n tentang sekililing..

keje? ye tetap kne kje.. walaupun demam kne keje jugak kn.. kalau tak nak makan ape? huk2.. kawan2 aku dan orang tersayang satu persatu telah pegi.. walaupun aku perlukan dorang di sisi.. aku tak penah mintak simpati, tak niat pon nak mintak simpati pada sape2.. cume, ingin 1 cahaya baru dalam dr ini.. (ayat xley blah)..

menanti dan terus menanti, 2 yang aku dapat buat pada waktu ni.. berdoa dan terus berdoa, harap ada sinar kebahagian dalam diri aku dan pada dirinya... amin...

apa yang berlaku dan apa yang akan berlaku, aku perlu hadapi.. walaupun aku tak dapat terima apa yang telah berlaku.. aku akan terus menunggu....

adess ape aku type ni.. mesti blur kan baca.. layan je la.. aku sentap dowh.. uwaaaa

p/s : pada korang yang sudi jenguk n baca entry2 ni.. thnks sangat.. yang memahami diri amoii dan yang banyak bagi support pon thnks sangat2..

Menunggu hadirnya sinar baru darinya..

~~Menantimu di bumi Malaysia~~
Miss U Faiz

3 comments:

Bunny's said...
This comment has been removed by the author.
Cikgu Jaja™ said...

alolo~ syianny die demam ek. jgn lambat2 makang obat ok. muah sebijik kehkeh

Bunny's said...

alaa sejibik je?? nk la 3 4 jibik lg hehehe

Oder2





Close