Thursday, June 30, 2011

Aku Dah Kembali

Uwaaaaaaaaaaaaaa rindu sama ini belog.. sob3... dah bersawang... adess kne bersih kan ni.. kene kasi wangi2.. mana kawan2 aku sume?? korang masih engt aku ke??? ade lg x blog aku pd korang??? jgn buang ye...

Kemana aku menghilang?? aku xhilang tapi belog aku ni hilang.. malas nk story panjang2... mende dah lepas kn.. lupekan je la.. yang penting aku dah dapat balik belog aku.. waktu belog aku ni hilang, korang nak tahu x?? aku sampai demam2 heheh... syg gila aku belog ni... syg weyyy

Weyy aku rindu sama korang ma... muah2...

entry pendek sudah,.. heheh... nnti kt cite lg ae.. bubyeeeeeeeeeee muahh

4 comments:

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

same lahhhhhhhhhhh

rindu jugak

4moii said...

aikk hehehe

AyieBlog said...

Assalamualaikum,wah blog dia dah ada balik, siapalah yang membuat onar keatas blog kamu?? pendekkan ceritanya :), and siapakan yang kembalikan blog kamu? pendekkan ceritanya.. :)... amoi dah kembali berblogging... Whupzzzzzzz

4moii said...

waalaikumusalam ayie. weee hehe siapa buat 2 xperlu la di pnjgkn cite kn.. n spe yg bg blk blog ni pon kt lpekn.. ppe pon thnks pd yg berhati mulia 2.. hehehe...

pnjgnye cite.. hdup msti d truskn ...weeeeee

Oder2





Close