Wednesday, November 9, 2011

Kek Lapis Bumi!! erk

Ehem2... mood hari xbape nk cun.. moody je..

hukhuk.. ntah npe lak gamaknye.. adoiii

nak monopos ke ape?

oitt.. puii mude lagi la.. monopos mende nye.. huhuh..

simpang malaikat 44.. namo2

-

-

-

-

hari ni rasa lapo, ye la xmkn bpe hari dah.. badan udah susut...

muke udah cengkung.. masalah betol la..

-

-

tadi ngah godek2 folder resepi terasa lak nak wat kek..

-

-

Resepi dari DayangJack, otai kek lapis..

suke gile aku makan kek ni..

shedapp..

raya baru ni aku ade wat kek lapis pandan kastard

Resepi dari DayangJack jugak..

-

-

Sejak 2 menjak ni suke la wat kek yang xpenah aku wat..

Cari pengalaman..

Kek Lapis Pandan Kastard senang je..

Time Kek Lapis Bumi ni yang susah ckit..

tak la susah mana, tapi nak nunggu nye 2 malas.. hehehe..

kes xsabar2 nak habiskan adunan, rupe nye jadi gini..

Taraaaaaaaa.. masih suam2.. dah potong.. xsabar nak ngapp

tengok malas punye pasal yang atas jadi campur2 dah. Tapi cantikk
kaler pebret 2.. tapi biru 2 xpebret hehehe..

dan shedappppppppppp
-
-
-
Lemak berkrim di sukai ramaii ahakz..
-
-
-
Di kesempatan ini jugak, aku amoii aka omey wakil dari pihak GRFM
nak ucapkan ribuan pada sume pndengar GRFM
kerana setia bersama kami menaikkan radio on9 GRFM.
Perkembangan terbaru, GRFM telah bukak konti sendiri..
weeeeee... alhamdulillah sume nye berjalan lanjar..
lokasi di danau kota, setapak kl.
2 tapak pon ok!!..
-
-
So pada blogger2 lain yang nak pasangkn radio GRFM kt blog korang
ley tnye amoii ye.. Cb pon tuk borak2 pon ade..
-
-
-
-
-
sekian terima kasih





2 comments:

suria maya said...

Ooo cikvna dan bropian yg byk membantu.
Terima kasih bebanyak. Kalau x sunyi lappy ni.
Sayang radio grfm. Tahniah kpd warga grfm dan tuan tanah menghiburkan Suria Maya dgn lagu2 yg paling best.

Macam mana kalau nak rasa kek kaler fulll ni???

4moii said...

perli ke sndir. k.. fkr bnyk mmbtu..
ermm dlte entry

Oder2





Close