Sunday, November 6, 2011

Kek Pandan Lapis Kastard!!! erkk


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Weee lama nye xjengok rumah usang aku ni..

Ehh sebelum 2...

~~Selamat Hari Raya Aidiladha~~

Semoga saudara2 kita yang menunaikan haji 2 selamat mengerjakan ibadat haji di sana...

Dan mendapat Haji yang Mabrur~~amin~~

Dan juga selamat tiba ke tanah air nanti...

-

Aku ni bila la dapat pergi ke tanah suci 2 ye.. erm...

Insyaallah ade rezeki nanti sampai jugak aku...

Doa2kan la ye.. ✿◕ ‿ ◕✿

-

-

-

-

2.49 am..

Siap sume kat dapur..

Kuah Laksa R

Cake Pops R

Cake Balls R

Kek Panda Lapis Kastard R

Nasi Tomato Q

Ayam Masak Merah Q

-

-

Ade lagi xsiap ye?? ermm... penat dah ni haa..

dari pagi tadi la.. ke hulu ke hilir dalam ujan..

2.58 am.. sebenarnya sje je nk share kek pandan yang wat tadi..

Xsempat tunggu esok nampak gayanya...

rasa je.. heheh..

shedapp

Resepi dari folder pusaka aku.. hahahaha

Resipi dari DayangJack

-

nak upload pic berjam lama nye.. alahaii...

bil lom bayo gamaknye ye.. ermm

-

-

3.11 am br siap upload hahaha

siap dibakar.. nampak shedap

siap di lapisi dengan kastrad

ahakzz.. siap di rasa oleh tuan nye 乂⍱‿●乂
nyummy...
pepagi bute makan kek.. gemuk xtahu..
ehh kek ni tidak menyebabkan kegemukan ok!!
slim melim lagi ni...
ouchh malu.. ✿◠‿◠
-
-
udah pagi~~
3.18 am..
nak tito
-
daaaaaaaaa


p/s : mesti terliur kn?? mesti nak cakap nampak sedap kan?? dah tahu dah muahahhaha
≧^◡^≦

ŠℯℓᾰՊᾰ☂ ℋᾰԻї ℛᾰ⑂ᾰ Ѧїⅾїℓᾰⅾℎᾰ
♏ᾰѦḟ ℨᾰℌїԻ & ♭ᾰ☂їℵ
font also available as a Google Chrome Extension and a Firefox Add-On



3 comments:

nelly said...

nyum2 ~

4moii said...

nyum2 jgk

suria maya said...

Sedap nya mata memandang
Sebak nya hati menangung
Sedih nya tekak menelan ayaq lior

Oder2





Close