Friday, November 11, 2011

Awak engat tak lagi???


awk.. engat tak lagi waktu kita kenal dulu?

dulu awak sombong.. tapi saya cube tegur awak

dan awak mula rapat dengan saya..

awak engat lagi tak? mula2 saya add awak kat FB, kita mula chat.. walaupun xselalu..

awak cite semua pasal awak.. dan saya cerita semua pasal saya..

awak selalu tenangkan hati saya waktu 2 tengah sedih..

awak.. engat tak dulu awak ade tanye saya..saya sayangkan awak? suke kan awak?

saya jawab ye.. saya sayang awak, saya suke awak..

saya malu waktu 2.. ye la ppuan kan..

pas 2 awak cakap, kalau sayang jaga kasih sayang ni betol2..

saat 2 saya bahagia sangat.. awak pon cakap awak sayang saya..

bahagia sangat waktu 2.. rupenya dalam diam awak suka saya.. tapi nape xbagi tahu?

awak nampak ceria dulu walaupun awak cemburu....

awak.. tahu tak, setiap lagu2 yang awak berikan pada saya 2 saya suke..

walaupun awak xmahir dalam bahasa melayu..tapi awak cume tuk belajar...

awak suke post lagu2 kat wall kawan ppuan awak. awak tahu x saya cemburu..

awak engat x lagi, saya ade tanya pasal kawan ppuan awak 2..

awak terus trang ngan saya awak xade ape2 ngan dye..

lega hati saya bila dengar cam 2.. tapi xtak sangka waktu 2 awak takut saya tinggalkan awak..

awak,saya engat lagi, hari 2 awak pelik sangat.. awak selalu mengadu cuaca xelok untuk terbang

saya pernah larang awak pergi, tapi awak cakap saya kene faham kerja awak...

ok.. saya ikutkan aje walaupun hati ni risau sangat..

awak sering cakap, doakn awak selamat pegi dan pulang.. saya sentiasa doakan awak..

setiap kali awak nak terbang, awak akan suruh saya jaga diri jangan nakal2..

bila balik awak akan cari saya.. dan saya akan tunggu awak hari2..

walaupun waktu kita berbeza tapi saya tunggu awak sampai pagi..

walaupun saya mengantuk tapi saya tetap teman awak sampai awak nak tido, baru saya tido..

awak engat x satu hari 2, awak ade antar msej kt fb, meebo n ym.

tapi saya xreply, saya bukan sengaja awak.. internet xde waktu 2.. maafkan saya..

awak bagi tahu awak dah nk pegi.. perjalanan awak jauh..

n awak minta maaf n minta saya halal kan segalanya.. awak pelik sangat

saya rply tanye nape cakap cam 2 tapi xberbalas..

pas 2 saya baca saya rasa bersalah sangat, awak tunggu saya lama...

tiap2 hari saya tunggu awak.. tiap2 hari saya msj awak..

tapi awak xreply.. awak tahu x saya rindukan awak??

last msj dari awak 12 sept 2011. awak hantar 3 buah lagu tuk saya,

1) bila cinta 2) opick-bilaa waklu berakhir 3) kenny, remy & martin - suratan @ kebetulan

awak engat lagi x lagu2 2??

satu hari, saya dapat 1 msj dari awak...

ya allah epi sangat... lame saya tunggu.. hari 2 tarikh 30 sept 2011.

tuhan je tahu gembiranya saya.. tapi...

ape yang saya baca kat c2, awak d timpa kemalangan pada 18 sept 2011 & awak mengalami kecederaan teruk & awak pergi mengdap ilahi pada 23 sept 2011..

menitis air mata ni saat baca nota dari kawan awak..

ya allah... awak pergi tinggal kan saya... pada nota 2, awak ada sertakan sepucuk nota lagi untuk saya sebelum awak pergi..

awak dah tahu awak akan pergi.. saya baru tahu yang awak benar2 menyintai saya...

awak pergi dalam keadaan awak merindui saya...

awak.. maafkan saya...

awak tahu x?? sejak hari 2 saya asyik menyindiri... hidup saya sunyi tanpa awak..

hari ni malam ni saya rindukan awak.. walaupun ade insan di samping saya, tapi saya rindukan awak..saya hanya mampu berdoa untuk awak d sana..

sape pon awak, saya tetap sayang awak... walaupun dalam dunia cyber.


awak andai awak dengar suara hati saya, ketahuilah yang saya rindukan awak..




p/s : maafkan aku kerana masih mengingati dye...



4 comments:

Yasmin ♥ said...

Sedihnyeee bace :'(
Follow awak lah . cite byk best . :)

4moii said...

yasmin mnitis air mata saat wt entry ni.. huhuhu... tq dear

Rahimah said...

huhu sob sob ~ nak nangis jugak !
waaaa ~ saper kah gerangan putera hati itu yer ~ sabor ajer lah ek akak cayang :)

4moii said...

imah huwaaaaaaa kn dh pnh gtau dlu.. hukhuk

Oder2





Close