Friday, December 24, 2010

Belog Berwajah Baru


Hola2... Belog aku dah berwajah baru... Tantik x?? Ijau g2.. Pebret Kaler kot.. Niat hati memang dh lame nk tukar.. Sebelum ni pink.. aloo lupe nk snap pic belog lame... sob2... Belog lame kaler pink... kali ni kaler ijau.. cantik menarik tertarik ko memang debommmmm... huhu...

Kat cni aku nk ucpkn banyk2 tima kasih kt Koz (Kozumiro) kerana sudi melayan kerenah aku.. "Koz, moii banyak kerenah x?? hehehe"
Tgk belog dye mmg perghh.. tantikk dowhh... Koz ni mmg berbakat dlm bdg ni sume.. Tabik spring la kt koz.. (Puji koz jap hehe)

Bila tgk belog aku yg baru ni, rasa tng je hati, ape tak nye belog lame aku 2 hampeh.. Skt mata aku tgk.. Dlam bpe bulan aku bcnta ngn belog ak 2, dh banyk kaler kot aku tukar, sume nye xpuas hati aku..

Kali ni ak serahkn sepenuhnya pada Koz tuk mengusahakan belog aku 2.. lalalala.. so ini lah hasil dye.. Header aku belom siap, so aku masih menantikan kemunculan header aku 2. xsabar lak rasa nye nk tunggu kehadiran dye.. (merenung bulan sejenak)


Kali ni ak serahkn sepenuhnya pada Koz tuk mengusahakan belog aku 2.. lalalala.. so ini lah hasil dye.. Terharu aku tgk.. (sepatutnye epi ishh) Header aku belom siap, so aku masih menantikan kemunculan header aku 2. xsabar lak rasa nye nk tunggu kehadiran dye.. (merenung bulan sejenak)

Thanks Koz

^^Senyum Sorg2 ni^^




5 comments:

The 7th said...

hello there, we are from the 7th.

personally inviting you to join our contest, we need 30 more contestant so that we can increase the prize, hence the bigger chances for you to win!do spread this out.

Happy muffins all!

With love,
www.t7th.blogspot.com
The 7th

bungakuning . said...

cantek ! hijau lagii . i loikee . widget pun kemas :l:

nuRaisha Azmi said...

tantek tangat tangat belog awak
titew jeles

APi said...

chantek!

4moii said...

oyeahh tq2.. tantik kn2.. hihi

Oder2





Close