Monday, December 20, 2010

Kahwin


Salam readers, hari ni ntah kenapa aku nak menaip.. ermm mungkin sbb dah lame xmnaip kot.. Ppe pon, thankz tuk sume bloger2 tegar yg banyk bg tips2 (tips ke?) tuk aku terus bersama belog pink aku ni... Sekrang pink, rasa cam nk tukar kaler je.. Ijau ok?? ermm ppe pon thnks r coz korg sudi intai2 belog aku yang semak ni.

Aku ni cam roda, kadang kt ats kadang kt bwh.. Sekejap epi sekejap cdey.. sob3.. apekah mkne sume ni?? ak perlukan kkuatan tuk aku terus hadapi liku2 dan dugaan yang mendatang. Sekarang korg sume sedia mklum kn, musim cuti, n musim mengawan erkk.. mengawan? apekah?? hahaha musim kenduri kahwin.. musim mengawan la 2 kan.. musim ujan lak 2.. kih3..

Kahwin?? ape ade pada kahwin?? bl tgk mber2 aku sume dh kahwin, teringin giler aku nk kahwin, tp takut... Dengar kahwin, mengigil kaki aku,. seram sejuk. ntah kenapa... erm... buang tabiat ke aku ni?? org suka sembang pasal kahwin, tapi aku takut... org selalu tanya aku, bila nk makan nasi minyak ko?? masak la sndrik.. huhu nape tnye aku... uwaaaaaa... dari segi soklan 2 membuatkan aku gelisah.. berpeluh aku, segala daki ke peluh yang tersimpan sekian lama, rasa cm nak tersembur keluar.. best ke kahwin??

Kahwin?? nape topik kahwin?? erkkk gatal nk kahwin ke aku ni?? tidakk.... aku belum nak kahwin... xnk... takut aku.. de kes cerai berai ni.. adess... enjoy?? enjoy smp bila pun xpuas... tapi, usia kita ni semakin meningkat.. 23 <<>

Ramai yang di gosipkan ngn aku.. ermm... kalau betul, masuk mng aku.. wakaka... gila2... uwaa... kesunyian aku sekarang.. ermm.. sedih, nape? nape mnde ni terjadi pada.. segala jodoh, ajal n maut aku serah kn pada ketetuanNya.. Ku berserah kepada yang maha esa,, cam lagu masya lak... argh... bla2....


Sudi kau kahwini aku?? erkkk


1 comment:

dansa said...

nak tau gak, sape yg dgosipkn. n sape yg btol.. erm.. suke la tu bnyk gosip.

Oder2





Close