Sunday, March 27, 2011

Nak header baru jugak



Ehem2.. test2.. hehe meroyan dah aku.. bz weyy tulun2... dalam kebizian aku ni.. de jugak la c minah ni ha.. jeles tgk belog aku yang cute miut cam aku kan.. de pm dari dye.. beb, wt kn aku belog cam ko.. what?? wah2 suke2 nye dye... siap puji2 aku lg 2 wakaka.. aku mintak kopok leko sampai sekarang tak dapat, dye cakap takut basi.. kopok leko xley kopok kering lagi r.. kempunan aku wey..

akibat kecian kt minah seko ni kan.. yang teresak2 nangis nk header n blog nmpk cntik... aku dengan berbesar ht aku wt kan.. ni cite sal semalam.. dye kol aku wakaka.. tapi aku tak angkat sebab tito.. dye texy aku.. "aku lempang jugak minah ni" pergh nak header sanggup nak lempang aku... Mr Panda kol baru hegeh2 wat kn header dye ni ha...

Dye nak Pink Penther, menatang ape ntah yang kurus kering cekeding je aku tengok.. banyak2 katun, cekeding ni jugak dye nak.. ape la taste ko ni beb.. tapi adam ko pandai lak ae ko cari wakaka... pe2 pon sebab aku ko les aku.. wee pengakuan berani mampos.. akaka.. aku sayang ko n kesian kt ko.. aku wat kn ni ha.. harap ko suke ae..


semalam tenet aku tenat.. Mr Panda tolong masukkan.. ko p tima kasih kat dye p.. hari ni baru aku wt yang betol2.. sebab semalam dah janji kan.. nanti hangin lak ko 2.. dah la sekarang asyik meroyan je.. weekkkk...
ini header baru my fren.. Vna Kerepot wakaka..


Beb, aku harap ko suke ae... walaupon ko banyak kerenah.. wakaka.. pic beso la e2 la ini la.. ehehe... kalo ko tak suke.. ko wat sendirkkk... ^__________^

Mr Panda lak tengah memilih header mana sesuai tuk dye..
wah2.. banyk nye header... bak 1 >:/



Shayam, tq ae sebab tolong semalam.(dye cakap ayam=shayam) citt...

6 comments:

i am S!L4H.. said...

wahhh2. kreatif lah die......

4moii said...

eh silah.. tq2

i am S!L4H.. said...

tp knape semue katon2? peminat disney channel erh. hakhak

4moii said...

haha.. apo ingt 24 dh tuo ke.. uwaaa.. mn de tua.. kikiki.. mnt katun sbb mude g r :P

liyana shana said...

: HEHE ! comel la :))

sufina said...

how 2 make btful blog??
plez teach me?? can??:)

Oder2





Close