Wednesday, March 23, 2011

Lega........ ^____________^


Siap sudah baju untuk krew2 GOMOFM. fuhh lega rasa nye.. tp pos lom lega. huwaa masa aku.. dah r musim ujan.. cittt... harap2 dorg sume puas hati sebab bukan aku yang wat.. aku design je. ^_^ hehehe. Ramai yang belum bayar.. sakit otak jugak aku...

Cakap sal hujan ni.. aku nak story mory ni.. semalam aku balik keje kul 10.45pm huk3.. habis keje 5ptg tapi 10 lebih baru sampai umah ape cer??? takde cer r.. ujan.. banjir lak 2... keta aku lak xde bumbung.. tercabut ntah kemana.. tersangkut kat proton agak nye... huwaa.. cian kan sob3 -_-
hari demam, padan muke aku... badan ni sensitip sangat.. ujan ckit demam.. penat ckit demam.. panas ckit demam.. dah macam besi buruk je.. kene ujan panas lingkup.. akakakaka.. tapi tetap mantain...

Ni entry lame dah nk tampal kat belog aku ni.. tapi tak sempat..
bizi mengalahkan datok menteri..
Dalam kebizian sempat jugak buat menda alah ni.. Ni Mr Panda nye header..


My shayam.. cam anuar zen hehehe... menatang ape ntah kale ijo 2..
dye pon xcited tgk anuar zen hahaha
ehem2.. suke x?? lop u shayam :">
tapi dye tak suke muke dye kt belog.. hehe..

pa, tugggu lagi 2 minggu.. nanti tukar lagi header baru.. okey??
krew gomo, hope korg suke..

7 comments:

Ḏαᾔṧα said...

weweiiiit. kak, bila baju shayer nk smpi ni kak? ehehe.btw, cepat baik demam ea.. :)

[™محد زولفکر] said...

Yay yay yaY
Suka ?????

GILA x SUKA

Anonymous said...

aikk amoii dh kje ke?
sebena umo bape nih? adehh~

Bunny's said...

uit.. wah2 nk pos ke uk ae.. lempang lelaju nk???
akar : yay yay mnde??? :-?
silah: umo amoii ae 24 bulan 4 ni hehe :"> mude lg la silah.. hehehe

[™محد زولفکر] said...

yay yay yay la
baju dah siap
kahkah
kahkah

Anonymous said...

adeeehhhh. ce ckp btol2.

Bunny's said...

akar : meroyan ke ape?? hahaha

silah : sius la silah... 24tahun ishh

Oder2





Close