Saturday, March 19, 2011

Demam


Perghh... penat bebeno hari ni.. tito2... 2 keje aku hari2.. dah lame rasa nye tak menghapdate belog ni kan.. dah bersawang dh. cume belum ade labah2 lagi... sebelum kua spiderman ke spiderwoman ke bek aku hapdate.. antara sebab dan musababnye (betol ke bahasa aku??)aku tak hapdateaku adalah jeng2... demam la beb.. huk3.. klo tak salah aku 5hari.. 5 hari aku tak keje.. 5 hari aku tito.. perghh memang best. kawan aku cakap tito 2 nikmat dunia paling besh.. besh la konon.. tito2 tak bangun terus sape nak jawab? baru padan muke ko!!!

hari ni kau masih tak ok.. masih demam..demam panas.. badan biase la dah tua.. 12 taon.. tua la.. huk3.. n macam2 masalah aku hadapi.. cedey r beb.. tapi bak kata pepatah.. cehh... hidup mesti diteruskn.. cayok2.. fuhh... gedik no aku.. sambung cite tadi.. ehem2.. walapon keadaan demam2 ni.. niat hati nak makan pancakes.. so aku buat la...

taraaaaaaaaaa... dap tak?

nampak memang sedap.. pergh puji diri sendiri.. tapi masalah kesihatan aku ni tak mengizinkan..
1 cubit pon aku tak rasa.. takde selera langsung.. kenyang je aku tengok...
banyak jugak aku buat.. sebab takde sape nak makan.. dengan bermurah hati.. aku bagi pada orang.. baik kan aku ni.. ermm baru korang tahu hahaha... sekbaik aku demam.. kalau aku sihat.. jangan harap la dapat merasa pancakes aku ni ha.. habis aku bedal sume nye...
jemput la makan.. jangan malu2.. wat je muke tak malu 2.. macam tak biasa hahah.. fening dah aku.. baik aku choow..
~~daaaaaaaaaaaaa~~
~
~
~
~
~
~
~
(≧◡≦)
Asal belog aku nampak macam diari? akakaka.. lantak la.. ape ade hal.. weeeeeeee

2 comments:

i am S!L4H.. said...

amoii. watkan 1 tupperware pancakes.
adehhhhh sedap nyee

4moii said...

aik2... nk jgk ke?? mai mkn kt umah.. 1 besen pon ley hehehe

Oder2





Close