Monday, October 17, 2011

Rabbit ooo Rabbit

Hye2...

Hari ni penat sangat2.. Siap kan tempahan coklat 2

Dah siap, bosan pulak, xde benda nak buat.. huhuhu

-

-

-

Cite pasal rabbit ni, aku bukan nye reti jaga sangat..

Aku tengok arnab orang lain tido ade habuk kayu..

Boleh ke?? Ish takut rabbit 2 makan lorh..

C putih ni, kalau lepas je sume nye nak makan..

Sampai bekas minum dye pon d gigit nye.. nape ae??

Adoii 2 la xtahu bela nak bela sangat...

-

-

-

Bukak FB tadi, ade orang tag pic rabbit.. GRRRR

Tajuk nye, nampak ini nampak kamu.. erkkk

Muke aku cam rabbit 2 ke??

Xpatut... majok jugak kang...

Hitam putih... ^_^

Cam rabbit aku ngeeeeeee

Kembang bulu nye

Ibu kot.. kot je la.. bukan tahu pon..
-
Sah2 nak beli rabbit kn??
hehehehe jeles la 2
-
-
-
Tapi hati ni nak sangat ARNAB TEDDY BEAR
arnab lak.. rabbit shedap cket panggil..
RABBIT TEDDY BEAR
-
-
-
Gebu nyeeeee... alololo cute2...

bulu dye kalau ikat reben mesti cntik hehehe


Aiyok.. arnab ke gini? alaaa cian la tengok.. mesti xlarat jalan..
Mata pon tutup ngan bulu2 dye..
kalau dapat beshhhhhhhhhhhhhhhhhh
-
-
-
Tapi harga nye mahal cket..
-
Ade x sarang arnab yang ade mainan.. hehehehe...


Cukup2...
Rajin pulak aku type2 ni
Kalau tak, 1 mggu 1 entry kadang2 1 bulan 1 entry
-
-
Bubye..


4 comments:

naga said...

Rabit paling bawah tu cantiklah tapi pasti susah nak jaga bulu dia.

suria maya said...

hehehe aah kn,.. kutu bnyk nnti grrrrr

Nuriy Arisa said...

nk rabbit yg telinge itam tueee...gerammm!

4moii said...

amik la hehehe

Oder2





Close