Thursday, October 20, 2011

Sudah Ketentuan-Nya


Mungkinkah harus ku buang semua rasa cinta ini,

dan mungkinkah aku harus kecewa untuk yang ke sekian kali nya.
Apakah akan selamanya… Aku seperti ini???
Dan apakah hanya sebatas inikah cinta” yang mampu untuk ku miliki.
Ya allah…
Mengapa semua ini terjadi…!!!
Mungkinkah ini takdir hidup yang engkau beri untuk ku jalani???
Maafkan aku ya allah jika selama ini aku, hanya bisa mengeluh pada mu.
Kepada siapa lagi aku harus menceritakan semua ini..
Kerana bagi ku,
hanya engkaulah yang mengerti dan hanya engkaulah yg tau betapa sakitnya hati ku.
Ampunilah aku ya allah atas semua kekhilafan ku selama ini,

maafkan diri ku yang selama ini tak pernah bersyukur atas semua nikmat yg telah engkau beri,

dan maafkan aku yang hanya bisa mengeluh saat menerima cubaan dari mu

Ya allah….!!
Jika ini smua jalan hidup yang harus ku lalui..
Ku mohon berilah aku, ketabahan untuk menjalani semua ini,
Berikanlah aku kekuatan untuk melupakan cinta ini

dan berikanlah aku keikhlasan untuk melepaskan dia pergi,

Ya allah…
Aku tidak tahu apa ertinya hidup ku ini….
Jika harus ku jalani tanpa dirinya.
Tapi jika inilah takdir yg harus ku terima…

Maka akan ku terima, dan akan ku cuba untuk melupakan nya,

Aku
Akan melupakannya jika dia bahagia saat ku tak bersamanya,
Dan aku….
Akan menghapus cinta ku padanya, pabila dia akan merasa jauh lebih bahagia bersama dengan cinta yang lainnya.

Ku mohon pada mu ya allah..
“JAGA DIA UNTUK AKU”

LINDUNGI DIA UNTUK AKU
Jagalah selalu cintanya…!!!
Dan jangan biarkan air matanya jatuh,
Saat aku tak ada di sisi nya lagi’
Jagalah dia...

Untuk diri ini..




4 comments:

suria maya said...

Sabar

Nuriy Arisa said...

Assalamualaikum awkk ^_^

sy dtg nk bg sokongan kat awkk nie ^_^

awkk..kdg2 Allah S.W.T ingin menguji kite dgn dugaan..ini dugaan buat awkk..insyaallah awkk..kalau ad jodoh x kemane awkk..sebab jodoh dan ajal semuanye ditgn Tuhan..byk2 kan bersabar n berdoa yea..

Bunny's said...

ws tq awek..

Bunny's said...

awek plak.. awk.. adoii.. xde lquid nk padam hehe

Oder2





Close