Saturday, May 7, 2011

Akhirnya Kau Datang Juga..


Toink2 morningg... hehe... mood bangun tito ni lebih agresif sikit.. besa r an, cam baby baru lahir kedunia.. erkk pe kene mengena ngan baby lak ni?? lebih kurang la.. kan baru bangun cam baru nak kenal dunia n hari baru.... 2 yang gedik nak type ni.. nak cite pasal semalam ni..

Misi cari baju putih.. pelik nye bunyinye an? haa 2 r.. meh nak story.. meh dekat kit.. jangan sampai bercom2 lak.. hehe..

Sebenarnya hari aku de meting pekebende pon aku tak tahu r...
yang aku tahu "MESYUARAT AGUNG PUTERI UMNO"
hahaha politik r dowh.. Aku Ketua Puteri Cawangan.. cawangan je.. haha
cam ne aku ley terjerumus dalam lembah politik ni aku tak tahu.. sedar2 name tersenarai..
aku kene pakai baju putih, aku lak takde baju putih..

sakit otak aku cari.. takde jugak..
semalam aku g cari kat Pacifik, adoii takde, balik tayar jetski aku lak pancit...
bertambah hangin satu badan aku korang tahu x??
tak tahu an? ni nak bagitahu ni...
macam2 kejadiaan yang tak diingini berlaku..
saboo je la...

petang 2 aku masuk Port Lepak Gomofm.. share cite ni kat dorang, hampeh nye kawan2.
sumenye otak sotong, idea 1 haram tak ley pakai..
bertambah hangin aku..

Kul 7 pas ayah aku g tukar tayar jetski aku,
aku pon berhati2 r kan bawa jetski aku g Peneng..
cehh.. cite ape yang aku cube sampaikan ni? korang baca je r..
dalam hati ni berdoa agar jumpa baju 2..
korang tahu x????
-
-
-
-
-
-
"AKU JUMPA R WEYYY WEEEEEEEEEEEEEE"
Jumpa baju... hehehe


-
-
-
yang ade 1 je ni je.. n sesuai ngan tema dye putih pink..
baju yang len putih itam..mana sesuai..
tapi saiz beso r.. saiz 40... bapak beso.. aku pakai dalam 36 @ 38 je..
jadi cam sarung nangka aku.. terpaksa beli r...
Aku beli kat Butik Alfina.. harga berpatutan..
walaupun tak puas hati, sebab tak bape lawa aku kene amik jugak sebab dah penat, n butik 2 pon dah nak tutup.. ape tak nye dah kul 9 kot..
akak 2 cakap tadi ramai datang beli dik.. adoii lambat r aku..

pas beli g mam kepci la weyy.. hahaha..
mam ciken chop... lalala.. time 2 lak nasi habis.. adess memang hangin lagi la aku..
makan je la ayam.. sob3.. pas 2 balik..
dah habis cite aku.. kakaka...
tajuk entry xley blah an..

Layan je... zasssssssss


Aku pakai nanti lawo x?? ahahahah


Oder2





Close