Sunday, May 29, 2011

Salma Juara Mentor 5



Adess memang demam Mentor 5 r aku ni an.. mber ajak kua g beli barang kawen dye pon aku tak nak sebab Mentor 5 ni r punye pasal.. Beb sori hehehe..

Aku xcited ngan Mentor ni.. hehe sek baik aku tak g uji bakat hari 2.. kalo takk.. huhh
-
-
-
-
Komferm tak dapat.. hahaha...

3 finalis Mentor 5 kali ini adalah


SALMA
Nama Penuh : Salmah Binti A. Asis
Umur : 21
Asal: Tawau, Sabah dan anak kelapan dari 9 adik-beradik.

Pemenang Mentor 5 Salma.... weee
Waktu 1st pesembahan Salmah tadi, hati dan naluri dah dapat agak dye akan menang.. sebab dye nye vocal 2.. perghhhh.. meremang bulu roma, n segala bulu kaki yang ade.. Dye berduet dengan Jaclyn Victor, ni lagi satu, sore dye.. adoii... ley pecah gegendang tinge.. Dye memang bertuah, sebab waktu separuh akhir dye terkeluar, tetapi pihak TV3 masukkan dye balik.. persaingan lagi sengit r.. aku tak bape suke sebernarya tapi aku tak ley wat pape.. hehe.. kalau la C Salma tak de.. mesti Shiha menang.. alaa dah adat pertandingan an.. kalah menang dah d tentukan.. so kene tima la... Tahniah Salma..


SHIHA
Mentor : Datuk Sharifah Aini
Nama Penuh : Nurshiha Binti Mohd Zikir
Umur : 24 (same umo ngan aku.. wee)
Asal : Dilahir dan dibesarkan di Penang berhijrah ke Kuala Lumpur 6 tahun lalu

Walaupun Shiha di tempat yang ke 2, tapi memang berpuas hati dengan persembahan dye..
Tapi nasib tak menyebelahi aku.. hahah.. cam aku yang bertanding an.. citt.. ade hatii... Aku sebenarnya suke Shiha ni.. comel tol dye.. muke ala2. memey, pelakon 2 yang pernah di gosipkan kan ngan Norman Hakim..... ala cam omey je name eceh2.. tapi tak ade rezeki.. C Shiha ni memang comel.. kan2... antara 3 protege ni.. Shiha paling comel n meletopssss... (pehal la asyik puji dye je?) Malam ni dye duet ngan Black pemenang Mentor 3, lagu irama Malysia g2.. terserlah lah keayuan dye...
Tahniah Shiha.. U r The Bestt.....



IQA
Mentor : Edry Abd Halim
Nama Penuh : Nursyafiqah Nasratullah Bt Mohd Nor
Umur : 25
Asal : Dilahirkan di Johor Baharu dan dibesarkan di Kuala Lumpur

Untuk Iqa, aku terkejut jugak sebab waktu separuh akhir dye dapat markah yang paling tinggi..
final dye dapat tempat ke 3... Iqa pasngan duet kali ini dengan Faizal Tahir.. otai rockk.. supermennn... Pape pon c Iqa siap de album lagi.. walaupun tak berjaya, dye apsti jadi artis nye la.. Edry spe tak kenal weyy.. ntah2 jadi pelakon an.. rezeki2

Lagu Baru Finalis Mentor 5



Salma-Aku Permata




Iqa-Di Penghujungnya



Shiha-Bila Bertemu Mu




p/s: pengkritik ni kalo jadi juri Mentor ke AF ke sah2 dye pilih yang comel n dye suke je an.. hehehe



No comments:

Oder2





Close