Monday, May 9, 2011

Otai Coklat??


Weeeeee... setelah berkurun lamanya blog aku ni bersawang tibalah masa untuk membersihkan...
cehhh.. ayat tak ley blah... Bz r sebenarnya.. tak de masa nak menghapdate belog ni ha..
de spe2 sudi nak jadi makcik @ pakcik klener???
kalau ade, sila hantar resume & gambar berukuran A4 ye..
-
Baik.. kita terus ke agenda seterusnya
-
Pssssstttt.. nak cite cket ni.. 8/5/2011 baru ni an,
aku g Kusus Membuat Coklat dengan Chef Amer lorh..
Mungkin toke2 coklat, & penggemar coklat tahu.. Bertuah juga aku sebab join kusus ni.. dapat mam coklat la.. insyaallah kalau ade rezeki, mayb aku ley bukak bisnes kecik2 kan..
sume 2 atas niat masing an?? de support ok... ade sponsor lagi okeeeeeeeeeeyy... **_**

Chef Amer?? Sape dye??

Berikut adalah perglibatan beliau dalam dunia coklat ni..
Hanya untuk renungan dan info baru.. kihkih

Pengalaman 17 tahun dalam bidang coklat dan mendapat latihan di Belgium, Holland dan Singapura.
Berkelulusan Teknologi Coklat dan Gula dari Jerman pada tahun 1995.

Mencipta coklat-coklat untuk syarikat-syarikat terkenal seperti Fidani Chocolatier Sdn,Bhd, iaitu Pengeluar Coklat terbesar di negara...

Penulis buku bertajuk TEROKAI RAHSIA COKLAT BERSAMA CHEF AMER.

Anugerah Yang Pernah Diterima Chef Amer
Produk Paling Inovasi dari Lembaga Koko Malaysia (LKM)
Pengeluar Terbaik Perusahaan Koko dari Lembaga Koko Malaysia (LKM)

2 serba sedikit tentang latar belakang Chef Amer...
Panjang2 korang bukan nak baca an... wat ponat je den type...
Korang ley la jamu selera ngan pic2 dibawah ni ye...
hasil kerja tangan aku, akak2 yang join n chef sendiri..


Alahaii... de model tambahan plak an.. wat tak nampak dah ae..

Meh2 oder meh.. promot2.. promosi2 hehehe....

~~~amoii punye choc~~~

3 comments:

i am S!L4H.. said...

nak cokelatttttttt.

amoiiii. lame x nampak. ke mane? sy tgh mencari coklat nak buh atas kek. hee

4moii said...

silahh rndu nye.. ala bz ckit.. dye pon 2x5 bz je... dtg umh klo nk mkn cklat :P

MEKAR said...

Wah bestnya belajar buat coklat.

Akak pun pernah belajar buat coklat dgn chef amer ni 4 tahun yg lepas anjuran majalah jelita. tak kering gusi juga dgn keletah dia nih. God luck 2 u

Oder2





Close