Monday, May 16, 2011

Tiang letrik tumbang!!

Sunyi sepi ku dalam gelap

Namum pertemuan dengan mu mampu memberi setitik terang dalam hidupku…….

Tapi kini perpisahan…menjadikan semuanya seperti mimpi buruk,

Dan kenangan…menjadi mimpi terindahku

Bersamamu adalah kebahagian…….

Walaupun aku tahu

Dirimu yang dulu membuatku jatuh hati

Kini diri mu juga yang membuat hatiku jatuh berselerakkan……..

Sebenarnya aku sakit ...

Saat kau sebut namanya

Saat kau bercerita tentangnya

karena aku hanyalah manusia biasa

yang tak pernah rasa sempurna

Yang tak punya kesabaran seperti nabi dan rasul

Yang tak seperti malaikat, yang tak punya amarah

Aku sakit ...

Aku tak terbiasa mendengarkan cerita tentang dia

Aku tak terbiasa menerima cerita indahmu

Aku benci ...

Aku cemburu pada segenap keindahan yang kau gambarkan

Sungguh aku benci, aku sangat benci . . . . . !!!!

Aku tak suka sama sekali

Saat hari indahmu tak kau lalui bersamaku..

Aku ingin kamuu... arghh...

Apakah kau tahu

Bila aku menangis keranamu ?

Apakah kau tahu

Bila aku terluka keranamu ?

Apakah kau tahu

Bila aku sakit hati kerana sikapmu ?

Apakah kau tahu

Bila aku terduduk keranamu ?

Apakah kau tahu

Bila aku terjatuh keranamu ?

Apakah kau tahu

Bila aku terbunuh olehmu ?

Kau tak tahu semua itu..

Sebenarnya aku masih sangat dan sangat mencintaimu

Namun beberapa caramu tak sefahaman denganku

Aku ingin mencintaimu dengan caraku sendiri

aku tak ingin seorangpun tahu tentang apapun yang kurasa

Kerana hanya aku yang bisa mengerti perasaanku sendiri

Sayang....

Tak pernah aku berniat untuk membuatmu terluka

Aku hanya ingin mencintaimu dengan caraku sendiri

Aku berharap ada pengganti diriku dihatimu

Jika dirimu tidak bisa menerima aku kembali

Yang bisa lebih memahami dirimu dengan setulus hatinya..

Walaupun hati ini disakiti

Sayang, sampai detik ini aku masih sangat mencintaimu

Tapi tak bisa aku fahami kehendak isi hatimu

Tapi aku masih menyintaimu..

Maafkan aku sayang


p/s : cintailah aku apa adanya kerana itulah aku



Baru tadi cite sal tiang letrik.. mlm ni aku duduk dalam gelapp.. padan muke aku!!! Title entry tak ley blah an?? Nak tahu nape?? Aku hanya bertemankan cahaya lilin.. bekalan eletrik umah aku ni terputus.. adoii.. 2 sebab otak aku jemm.. huhuhu... beteri lappy aku waktu ni ade 65% je.. kalau mati nasib.. sob3....

2 comments:

Anonymous said...

nape nye mey? sedey2 jek,
jgn la sedey2,kn ramai syg mey kn :)
chilex la babe :)

Bunny's said...

beb... nrmal r beb.. epi sedey.... sob3

Oder2





Close