Thursday, May 5, 2011

Bebear lagi..


Boleh tak Omey bagi kat Ike alamat + no contact Omey coz i've something for ya birthday present. I need ur address to deliver the present.
Regards,
Ike

Bukak je email bende 2 terpacul kua (betol ke ejaan 2?)
Pergh.. meroyan jugak aku kan.. orang nak bagi aku hadiah weyy.. sapo tak nak..
Pucuk dicita ulam mendatang.. berperibahasa lak aku malam2 ni..
saje je nak bagi korang jeles... lalala

Hari ni, baru aku terima barang 2.... kat kotak tertera dari Utah, USA..
Hati dupdap takot bom.. haha..

taraaaaaaa.... ni la dye bende 2..

Ini dari kawan baik aku IKE @ CIKEBUNG.. Pelik kan name dye.. ala name glemer je...
Dari Utah,USA..
Aku tak pasti IKE sekarang kat mana, kejap kat Doha, kejap kat Seoul, kejap kat Perth, kejap kat LA.. ntah bila kat Malaysia.. tak ingat jalan balik ke ape??? hehe..
nak engat ape nye.. family dye bukan kat Malaysia, kat Lyon tak silap aku, negara mana ntah.. haha aku ni buta sejarah dunia.. kihkih.. janji negara 2 di bumi yang same...

Pilot?? cam keje dye je.. sah2 suh engat dye kan...

Pape pon... thanks ike...

Pic hasil En Gogel ^__^

Weeeeee miki dah ade kawan...
Miki ni special la... dari UK.. Mr Panda kasi ehem2...
Sayang sangat Miki ni.. Tuan miki dah nak balik Malaysia bulan 6 ni..
Tuan Pilo 2 ntah.. dye mana la tahu jalan balik Malaysia..
tak sabarnye nak jumpa Tuan Miki.. dye nak jumpa ke? hahaha
Jumpa la ae.. ae..

Thanks IKE... Thanks Pa...
Walaupum, betday kali ni tak meriah..
Tapi aku tetap epi..


Menunggu di Bumi Malaysia.. lalalala


No comments:

Oder2





Close